сряда, 23 ноември 2022 г.

САЛАТА ОТ ГУЛИЯ

Наричат я още земна ябълка, йерусалимски артишок, чиито
грудки, мога да се консумират сурови, варени или да се изпекат.
С много полезни свойства.


ПРОДУКТИ:

гулия 3-4 грудки
морков 1 бр. голям
ябълка 1 бр.
орехови ядки 1 шепа
и още:
зехтин, лимонов сок, сол

ПРИГОТВЯНЕ:

Най-напред се запичат ореховите ядки, на сух тиган.
Става за няколко минути.
С нож се нарязват на едро.
Гулиите, морковът, ябълката се измиват и обелват.
Настъргват се на ренде, аз ползвам робот Нинджа и
става изключително бързо с него.
Приготвя се дресинг от зехтина, лимоновия сок и солта.
Салатата се полива с дресинга, аз я сложих в ринг и
поръсих с препечените орехови ядки.
Съпругът ми не обича гулия, но хареса много салатата,
даже не разбра, че присъства земна ябълка.

ДОБЪР АПЕТИТ!






 Ако  моите рецепти са ви интересни,

    може да се абонирате за кулинарния ми блог 


а също да посетите  фейсбук страниците ми:


 или пък да се включите в кулинарните ни групи
 "Различните вкусове"
"Край софрата"

"Кухня за всеки

https://www.facebook.com/groups/330503414681518

 

Снимките от този блог са обект на авторско право.

Няма коментари:

Публикуване на коментар