сряда, 7 юли 2021 г.

МЛЕЧНА БАНИЦА С ТИКВА


Видях рецептата в страницата на Наталия Симеонова "Щипка любов" и реших да
я приготвя за семейството си.
Близките ми бяха очаровани от вкусната, сочна баница.


НЕХОДИМИ ПРОДУКТИ:

кори за баница /фини/ 400 г
пакет замразена настъргана тиква около 600 г
захар 1 ч.ч. + 3 суп.л.
олио 5 суп.л.
прясно мляко по рецептата е 1 л/ аз разполагах с 800 мл/
5 яйца / аз сложих 4 бр./
канела 1 ч.л. /непълна/

ПРИГОТВЯНЕ:

Тиквата се задушава в голям тиган, заедно с олио, 3 супени лъжици захар и канела.
Оставя се да се охлади.
През това време се затопля прясното мляко, заедно със захарта. 
Изчаква  се да се разтвори захарта.
Котлонът се изключва и млякото се оставя да поизстине, след което
се смесва с разбитите яйца.
Всяка кора се поръсва с тиква и се навива от  късата страна.
Набира се като хармоника и се подрежда в намазнена
тава, от средата, като охлюв.
Така, докато се изчерпат плънката и корите.
Баницата се пече на 200 градуса, до златисто.
Изважда се и се залива с млечната смес.
Пече се на 180 градуса, за 40 минути.
Щом се охлади се разрязва и поднася.

Добър апетит!







А това е новият ни цвят. Пожелавам ви прекрасен ден !


Ако са ви допаднали моите простички и лесни

                      за приготвяне рецепти                  

може да се абонирате за кулинарния ми блог 

а също да посетите  фейсбук страниците ми:


 или пък да се включите в кулинарните ни групи
 "Различните вкусове"
"Край софрата"

"Кухня за всеки" 

https://www.facebook.com/groups/330503414681518

 

Снимките от този блог са обект на авторско право

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар